۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۴۶۸۶۵
سردار شاهوارپور مطرح کرد؛

تولید بیش از ۴۰۰ هزار ماسک| توزیع ۴ هزار بسته غذایی

تولید بیش از ۴۰۰ هزار ماسک| توزیع ۴ هزار بسته غذایی
سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در مناطق مختلف توزیع شده است، گفت: بسته‌های بهداشتی برای ضدعفونی به میزان بسیار تهیه و توزیع شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در حاشیه جلسه قرارگاه جهادی شفا در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه قرارگاه شفا سپاه استان مجموعه‌ای از همه رده‌های اقشاری است، خاطرنشان کرد: خواهران و برادران بسیجی در قرارگاه تلاش‌های مضاعفی دارند، ضدعفونی معابر کماکان از سوی نیرو‌های بسیجی ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه روز گذشته شاهد رزمایش نیرو‌های بسیجی برای ضدعفونی شهرستان بهبهان بودیم، خاطرنشان کرد: در کارگاه‌های راه اندازی شده ساخت ماسک و لباس برای پرستاران و پزشکان از جمله کانون جهان آرا، روزانه هزار لباس تولید می‌شود، ضمن اینکه خواهران در حوزه‌های مقاومت پایگاه بسیج به تولید ماسک می‌پردازند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در مناطق مختلف توزیع شده است، ادامه داد: بسته‌های بهداشتی برای ضدعفونی به میزان بسیار تهیه و توزیع شده است، همچنین ۴ هزار بسته غذایی تاکنون توزیع شد و ۳ هزار بسته غذایی دیگر روز دوشنبه (۱۸ فروردین) در میان خانواده‌های محروم اهوازی و فاقدان شغل ثابت توزیع می‌شود.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی در شهرستان‌ها صورت خواهد گرفت، اضافه کرد: نقاهتگاه‌هایی از سوی بسیج جامعه پزشکی تهیه شده است، سپاه در کنار مردم و مسئولان وزارت بهداشت و درمان  مدیریت کلان استان برای کاهش مشکلات خواهد بود.

وی با بیان اینکه نقاهتگاه‌ها به ۳۰۰ تخت در اهواز افزایش پیدا می‌کند، گفت: در شهرستان‌ها نیز تاکنون ۵۰۰ تخت بدین امر اختصاص داده شده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات